AKADEMIA DOSKONALENIA ŁAŃCUCHA DOSTAW- BUDOWA MODELOWEGO ŁAŃCUCHA DOSTAW
Miejsce: Gdańska Fundacja Przedsiębiorczości, ul .Lęborska 3b Gdańsk
Data: 29 -31.01.2015
Zapraszamy Państwa do kolejnego cyklu warsztatów, tym razem dla obecnych i przyszłych managerów łańcucha dostaw, logistyki, zakupów i planowania. W ramach warsztatów pragniemy podzielić się naszym wieloletnim doświadczeniem wdrożeniowym zdobytym w toku prowadzonych przez nas zarówno międzynarodowych projektów rozwoju przedsiębiorstw jak i doskonaleniach procesów polskich, rodzinnych firm. Jesteśmy przekonani, iż opracowany program pozwoli uczestnikom rozwinąć już posiadane umiejętności oraz zdobyć nową wiedzę popartą praktyką naszych konsultantów i trenerów. Szczególnie forma wymiany doświadczeń - na bazie wdrożeń realizowanych przez uczestników pomiędzy sesjami - pozwoli poznać sprawdzone narzędzia i techniki optymalizacji kosztów w łańcuchu dostaw, wprowadzić je w życie i wymienić się doświadczeniami wdrożeniowymi.
Nasza Akademia Doskonalenia Łańcucha Dostaw
- Przygotuje Managerów i Liderów do całościowego patrzenia na łańcuch dostaw w poszczególnych działach takich jak: dział zakupów, planowania, obsługi klienta
- Wyposaży ich w niezbędne narzędzia pozwalające skutecznie prowadzić działania doskonalące na poziomie całej organizacji oraz w małych zespołach roboczych
- Pozwoli wymieniać doświadczenia z innymi uczestnikami Akademii, by skorzystać ze sprawdzonych dobrych praktyk oraz wykorzystać możliwość uczenia się na błędach innych
Program szkolenia:
Mapa Łańcucha Dostaw - narzędzie diagnozy potencjału i strategii rozwoju łańcucha
Elementy składowe mapy
Budowa mapy krok po kroku - ćwiczenie
Kryteria i parametry oceny łańcucha dostaw - ćwiczenie
Sprzedaż i marketing
Powszechne błędy konstruowania umów z klientami i ich konsekwencje dla łańcucha dostaw
Jak zapewnić klientom w umowach krótkie terminy realizacji zamówień bez ponoszenia zbyt wysokich kosztów produkcji
Proste techniki prognozowania sprzedaży (sezony, promocje itp.)
Efektywna współpraca na styku sprzedaż - fabryka
Obsługa klienta
Powszechne błędy w obsłudze klienta
Obsługa klienta jako pierwszy "filtr" zamówień
Heijunka w obsłudze klienta
Rola i zadania obsługi klienta
Efektywna współpraca na styku klient - obsługa klienta - planowanie
Piramida celów i kluczowe wskaźniki oceny uczestników łańcucha dostaw
Logistyka i dystrybucja
Powszechne błędy w logistyce i dystrybucji
Rola logistyki
Narzędzia logistyki w redukcji kosztów magazynowania i dystrybucji
Zakupy
Powszechne błędy w kontraktach z dostawcami
Dostawca: partner czy narzędzie?
Narzędzia w rękach Efektywnego Zakupowca
Efektywna współpraca na styku Sprzedaż - Planowanie - Zakupy - Dostawcy
Zaopatrzenie
Powszechne grzechy zaopatrzenia
Rola i zadania zaopatrzenia w fabryce
Narzędzia zapewnienia płynności dostaw pod potrzeby bieżącej produkcji
Efektywna współpraca na styku Zakupy - Zaopatrzenie - Produkcja
Struktura organizacyjna łańcucha dostaw w świetle wymagań stawianych jego uczestnikom
Nowe wyroby i ich wpływ na koszty łańcucha dostaw
Wskaźniki operacyjne w logistyce zaopatrzenia
Adresaci: Pracownicy firm produkcyjnych, logistycznych, usługowych, Managerowie Łańcucha Dostaw, Dyrektorzy/Kierownicy Działów Logistyki, Szefowie Działu Zakupów, Specjaliści ds. Planowania, Managerowie Działu Obsługi Klienta, Dyrektorzy/Kierownicy Produkcji
Prosimy o zapisy przez stronę internetową: www.lean.info.pl lub e-mail aromiak@lean.info.pl