Polecamy

B2B Giełda Tworzyw Szukaj
Aktualności RSS

Business Superbrand Polska Dla BASF

Drukuj

Business Superbrand Polska Dla BASF

Marka BASF została uhonorowana przez międzynarodową organizację Superbrands tytułem Business Superbrand Polska. Celem projektu Business Superbrands jest wyłonienie najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek kategorii B2B, obecnych na polskim rynku.


Proces selekcji do polskiej edycji Business Superbrands, podobnie jak w innych krajach świata, rozpoczął się od stworzenia listy ok. 5000 marek, z których, na podstawie niezależnych badań rynku oraz danych finansowych, wybrano ok. 1000. Ich lista została przekazana grupie kilkudziesięciu polskich ekspertów – znanych praktyków biznesu - szefów i właścicieli firm, a także przedstawicieli mediów związanych z tematyką gospodarczą i biznesową. Tak dobrana kapituła specjalistów ocenia marki w skali od 1-20, bazując na swojej subiektywnej opinii na temat siły marketingowej poszczególnych brandów. Marki z najwyższą ilością punktów zostają nagrodzone tytułem Business Superbrand.

Superbrands to niezależna organizacja, która działa od 12 lat, obecnie już w ponad 80 krajach świata. Jej zadaniem jest promowanie i nagradzanie silnych marek na poszczególnych rynkach. Organizacja rozpowszechnia ideę „brandingu" poprzez wydawanie albumów przedstawiających opis sukcesu (studium przypadku) najmocniejszych na danym rynku brandów. Oprócz Consumer’s Superbrands organizacja wydaje na świecie m.in. albumy Business Superbrands, Coolbrands, eSuperbrands, Sport Superbrands, Kids Superbrands czy Luxury Superbrands. W Polsce w 2005 roku miała miejsce pierwsza edycja Consumer’s Superbrands, w 2007 roku wydana została druga edycja Consumer’s Superbrands i pierwsza edycja CoolBrands. /Źródło: www.basf.pl/
Wyświetleń:
Komentarze użytkowników (0)

ALBIS - In Touch With Plastics

Plastline

Plastinvent