Polecamy

B2B Giełda Tworzyw Szukaj
Aktualności RSS

Dlaczego Nie Sprzedano Opla?

Drukuj

Dlaczego Nie Sprzedano Opla?

Decyzja rady nadzorczej General Motors o odstąpieniu od sprzedaży Opla została podjęta jednogłośnie. Ostatecznie przeważyła decyzja o zachowaniu na wyłączność technologii produkcji małych aut sprzedawanych praktycznie na całym świecie (corsa, chevrolet). Zaczęło się od dyskusji podczas kolacji 2 listopada, w przeddzień posiedzenia rady nadzorczej GM, którą zaplanowano na 3 listopada w Detroit. Wtedy właśnie David Bonderman, założyciel TPG Capital (...) oraz Stephen Girsky, były analityk z Wall Street uznali, że Magna płaci zbyt mało. Jednakże jeszcze rano 3 listopada nic nie wskazywało, aby 13-osobowa rada, w skład której wchodzi również prezes GM, Fritz Henderson miała podjąć inną decyzję, niż sprzedanie 55 proc udziałów w Oplu kandyjsko-rosyjskiemu konsorcjum Magna/Sbierbank. /Źródło: www.automotivesuppliers.pl/

Wyświetleń:
Komentarze użytkowników (0)

ALBIS - In Touch With Plastics

Plastline

Plastinvent