Polecamy

B2B Giełda Tworzyw Szukaj
Aktualności RSS

Japoński Producent Wybiera Bianor

Drukuj

Japoński Producent Wybiera Bianor

Makita, wiodący producent elektronarzędzi na świecie, wybrał białostocki Bianor na wykonawcę części do nowego port-folio swoich produktów. Jest to kolejna umowa jaką zawarły ze sobą obie firmy. Na podstawie nowego kontraktu Bianor zajmie się formowaniem części i elementów plastikowych do nowych produktów Makity, firmy będącej liderem na rynku elektronarzędzi profesjonalnych. Japoński koncern produkuje takie urządzenia jak: wiertarki, kompresory, młoty udarowo-obrotowe czy pilarki spalinowe. Jego roczny obrót wynosi w przybliżeniu 1,5 mld Euro. Bianor obok nowych zleceń będzie kontynuował formowanie osłon, obudów i mocowań do produktów koncernu .


Wybór fabryki z Białegostoku na strategicznego dostawcę nie był przypadkowy. - To, że Makita zaufała nam przy swoim nowym projekcie, stanowi dla nas bardzo duże wyróżnienie. Współpraca z tą japońską firmą pokazuje nasze zdolności budowania partnerstwa z klientem opartego na wydajności i dbałości o relacje. Potrafimy sprostać rygorystycznym wymogom utrzymywania najwyższych standardów produkcji, wydajności, dokładności oraz terminowości przy wyjątkowo dokładnych kontrolach. Nowy kontrakt z Makita dowodzi, że dotychczasowa współpraca została oceniona bardzo wysoko – skomentował Hans de Haas, CEO Bianor.

Nowe zamówienie Makity jest również efektem znajomości japońskiego stylu pracy i zarządzania. Prezes Bianor, Hans de Haas, spędził ponad trzy lata w Azji Południowo-Wschodniej i Kraju Kwitnącej Wiśni gdzie zdobywał cenną wiedzę na temat tamtejszego pojmowania biznesu. - Jak mawiają Japończycy: nikt nie odkryje, jak najlepiej robić daną rzecz, jeśli nie kocha jej robienia. Myślę, że sukces zawdzięczamy naszemu zaangażowaniu w każdy projekt i temu, że czerpiąc satysfakcję z naszej pracy, jesteśmy po prostu dobrzy w tym co, robimy – mówi Hans de Haas.

Zadowolenia ze współpracy nie kryje również strona japońska. „Trudno znaleźć rzetelnego partnera w biznesie. Celem Makita jest utrzymanie pozycji marki jak i lidera branży. Środkiem do tego celu jest wytężona praca z naszymi partnerami.” powiedział Pan Banno, CEO Makita Europe. Szczegóły na temat nowych projektów pozostają poufne./Źródło: TBT i Wspólnicy/
Wyświetleń:
Komentarze użytkowników (0)

ALBIS - In Touch With Plastics

Plastline

Plastinvent