Zakończyła się pierwsza edycja stworzonej przez organizatora targów RubPlast EXPO oraz vortal internetowy Tworzywa.pl akcji promocyjnej METROpolowanie. Ta trwająca 10 kolejnych miesięcy zabawa, w rezultacie której aktywni gracze mogli „złowić” bezpłatne metry ekspozycyjne, cieszyła się dużym zainteresowaniem i sympatią ze strony branży.
Zasady były proste. Każdego miesiąca padało jedno pytanie, trzy prawidłowe odpowiedzi, a następnie sześć metrów kwadratowych powierzchni ekspozycyjnej wędrowało na konta METROpolowaczy. Chętnych sprawdzenia swojej branżowej wiedzy, jak również amatorów metrów nie brakowało. Byli tacy, którzy walczyli zaciekle, by po 10 kolejnych etapach otrzymać tytuł najlepszego METROpolowacza z kontem pełnym punktów. Jednym z nich okazała się m.in. Pani Beata Wojciechowska z fimy BETAPLAST.
„Przyznaję, że zabawa była przednia” – mówi Pani Beata Wojciechowska. Dzięki METROpolowaniu można było nie tylko zweryfikować swoją wiedzę, ale również poszerzyć ją o nowe zagadnienia. Do tego zdrowa rywalizacja na zasadach KTO PIERWSZY TEN LEPSZY uczyniła, z tego jakże konkretnego zadania świetną odskocznię od codzienności. METROpolowanie toczyło się zawsze w okolicach godz. 10.00 a zatem, jak podejrzewam, większość uczestników było po prostu w pracy. Uzyskane w tej doskonałej zabawie punkty, przełożone na metry stoiska podczas targów RubPlast EXPO, tylko dopełniło satysfakcji i było pięknym zwieńczeniem całej akcji. Dziękuję za świetną zabawę i już dzisiaj wiem, że z pewnością będę brała udział w kolejnej edycji”.... podsumowuje Pani Beata.
Wśród najaktywniejszych graczy byli też Pan Ryszard Nowak – firma NORTRADE, Pan Paweł Andersohn – firma SYNVENTIVE, Pani Małgorzata Nabiałek – DOSPEL PLASTICS i Pani Monika Mąsik – firma MOBI. Wszystkim graczom, aktywnym i mniej aktywnym, serdecznie dziękujemy i gratulujemy wygranych punktów.
Już dziś wiadomo, że akcja METROpolowanie będzie kontynuowana. Z pewnością zostanie zintensyfikowana częstotliwość pytań, a uczestnicy będą walczyć o punkty wymienne nie tylko na metry, ale również alternatywne dodatkowe elementy umożliwiające promocję firmy m.in. na płaszczyźnie prasowej czy też internetowej. „Jestem przekonana, ze ta nowatorska forma współpracy z klientem, na zasadzie swoistej zabawy, będzie pozyskiwać coraz większe grano entuzjastów – zapewniam… zadbamy by METROfanów nie brakowało” mówi Agnieszka Białas-Piłat – dyrektor targów RubPlast EXPO.
Podsumowując, prezentujemy oficjalny ranking akcji METROpolowanie:
1. Beata Wojciechowska (BETAPLAST Poznań) - 21 pkt.
2. Ryszard Nowak (NORTRADE Józefów) - 14 pkt.
3. Monika Miąsik (MOBIWrocław) - 11 pkt.
4. Paweł Andersohn (SYNVENTIVEMolding Solutions Bydgoszcz) - 10 pkt.
Inauguracja i wręczenie pamiątkowych statuetek odbędzie się podczas pierwszego dnia targów RubPlast EXPO, tj. 18 listopada 2009. Będą flesze, będą brawa i wspaniała zabawa! Wszystkich specjalistów z branży, już dziś serdecznie zapraszamy do odwiedzenia wystawy!
Do zobaczenia w listopadzie w Sosnowcu!