Polecamy

B2B Giełda Tworzyw Szukaj
Aktualności RSS

Nowa Strategia Radpolu

Drukuj

Nowa Strategia Radpolu

Radpol zamierza zwiększać swoje udziały w branży elektroenergetycznej. W tym celu przejmie ponad 80 proc. proc. akcji firmy Elektroporcelana Ciechów - producenta z segmentu energetyki zawodowej - za niemal 5,2 mln zł. Strategia rozwoju Radpol zakłada wysoką specjalizację w kluczowej dla spółki branży - jaką jest m.in. energetyka. Radpol przejmując Elektroporcelanę Ciechów liczy przede wszystkim na możliwość rozszerzenia oferty produktowej, a w konsekwencji dotarcie do nowych grup odbiorców i zwiększenie udziału w wyrobach dla energetyki zawodowej. Zarząd Radpolu nie wyklucza kolejnych akwizycji. - Tak, jak zapowiadaliśmy, mamy szeroko zakrojone plany inwestycyjne i będziemy je konsekwentnie realizować. Widzimy ogromny potencjał w segmencie elektroenergetycznym i jesteśmy przekonani, że Radpol ma warunki i kompetencje żeby zwiększać w nim swoje udziały. Zakup większościowego pakietu spółki Elektroporcelana Ciechów ma na celu uzyskanie efektu synergii w ramach spółki Radpol - mówi Andrzej Sielski, prezes zarządu Radpol.
W 2007 roku Radpol odnotował przychody na poziomie 35,8 mln zł, co oznacza wzrost o 22,41 proc. w porównaniu z 2006 rokiem. Zysk netto wyniósł 6,8 mln zł, czyli o 57,3 proc. więcej niż rok wcześniej. Zarząd spółki przewiduje możliwości zwiększenia wyników finansowych w kolejnych latach podejmując działania w nowych segmentach rynku pod kątem zastosowań wyrobów termokurczliwych. Takie branże to przede wszystkim: gazownictwo, kopalnie węgla brunatnego i miedziowego, motoryzacja i elektronika. Równie ważnym czynnikiem będzie planowana ekspansja na rynki Europy wschodniej i zachodniej. /Źródło: www.wnp.pl/
Wyświetleń:
Komentarze użytkowników (0)

ALBIS - In Touch With Plastics

Plastline

Plastinvent