Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
PlastigoSerwis. Zawsze 100%
PlastigoSerwis. Zawsze 100%
Prawidłowa diagnoza, szybkość reakcji, umiejętność wykorzystania wiedzy oraz doświadczenia, dostępność części zamiennych i eksploatacyjnych. To tylko kilka wybranych cech, którymi powinien móc pochwalić się profesjonalny serwis maszyn i urządzeń.
Sprawność maszyn w dużym stopniu zależy od czynnika ludzkiego, w tym zdecydowanie od sprawności ekipy serwisowej. Profesjonalizm specjalistów wpływa na poczucie bezpieczeństwa, gwarantując nie tylko utrzymanie ciągłości produkcji, ale także jej wydajność oraz efektywność. Dostępność serwisu gwarantującego 100% pewność jest kwestią pierwszoplanową we wszystkich gałęziach przemysłu, gdzie wykorzystywane są rozbudowane linie produkcyjne, w tym również w przypadku przetwórstwa tworzyw sztucznych.
Konieczność wsparcia działań Plastigo za pomocą pionu serwisowego i włączenie jego usług w ofertę dystrybucji maszyn dedykowanych kompleksowej obsłudze wtryskowni, od samego początku istnienia marki było oczywiste. Dziś zakres oferty PlastigoSerwis obejmuje cały kompleks działań około-zakupowych, a więc transport, rozładunek maszyn, montaż, doradztwo techniczne, diagnostykę, przeglądy, ale przede wszystkich szybką i skuteczną pomocą w przypadku awarii urządzeń. Niekwestionowaną zaletą jest w tym aspekcie dostępność usług pogotowia technicznego, które dyżuruje pod telefonem całą dobę przez siedem dni w tygodniu. „Szybkość reakcji jest kwestią kluczową. – przekonuje Bartłomiej Bethier, Koordynator Serwisu Plastigo. „Nasi serwisanci, wyposażeni w mobilne jednostki serwisowe, będące małymi warsztatami, są przygotowani do pracy nie tylko na terenie całego kraju, ale także poza jego granicami. Zdarza się też niejednokrotnie, że serwisant służy swoją wiedzą najszybciej jak to jest możliwe, czyli na bieżąco, pomagając rozwiązać problem produkcyjny przez telefon.” – wyjaśnia Pan Bethier.
Zespół PlastigoSerwis tworzy łącznie 10 pełnoetatowych serwisantów. W jego skład wchodzą pracownicy odpowiedzialni za poszczególne grupy urządzeń oraz specjaliści do spraw logistycznych. Tak ukształtowana infrastruktura zapewnia łatwą koordynację pracy, ale przede wszystkim udogodnienia dla Klientów w postaci kompleksowości, szybkości oraz bezpieczeństwa obsługi.
Profesjonalizm Zespołu Serwisowego wspierany jest mocno przez zaplecze techniczne, zwłaszcza przez magazyn o wartości 2 mln PLN, znajdujący się w siedzibie firmy w Częstochowie. Wyposażony w najpopularniejsze części zamienne i eksploatacyjne do wtryskarek, osprzętu i manipulatorów skraca czas usunięcia awarii maszyny czy urządzenia do minimum.
„Naszą mocną stroną zawsze była kompleksowość pod każdym względem, zarówno usług, jak i produktów.” - tłumaczy Bartłomiej Bethier. „Jeśli się czegoś podejmujemy to na 100%. Jeśli oferujemy części zamienne, to oferujemy najszerszy asortyment dostępny od ręki, jeśli świadczymy usługi to ich zakres jest praktycznie nieograniczony” – uzasadnia Koordynator Brthier. Wśród gotowych rozwiązań dedykowanych przetwórcom w ofercie PlastigoSerwis znajdują się urządzenia zabezpieczające i optymalizujące produkcję, takie jak układy zapobiegające zalewaniu grzałek, maty termoizolacyjne, spryskiwacze do form, sterowniki przenośnika taśmowego, chwytaki do manipulatorów, a wśród nich własne, autorskie rozwiązania projektowe. Za kompleksowością oferty PlastigoSerwis stoi także wsparcie Laboratorium Badania Tworzyw Polimerowych PlastigoLab, które ułatwia diagnozę awarii urządzeń w oparciu o profesjonalne wyniki analizy badawczej czy oferta szkoleń branżowych, będąca formą wsparcia produkcji klienta oraz wyrazem partnerskich relacji w biznesie.
Częstochowski dystrybutor oferujący kompleksowe zaopatrzenie wtryskowi zapewnia profesjonalne wsparcie serwisowe, możliwość korzystania z w pełni wyposażonego magazynu części zamiennych oraz usługi wyspecjalizowanego pogotowia technicznego. Posiadając największe doświadczenie w serwisowaniu azjatyckich wtryskarek w Polsce, ponad 800 zainstalowanych maszyn, autorskie rozwiązania sprzętowe oraz magazyn części zamiennych o wartości 2 mln złotych, sprawdza się na 100% w sytuacjach awaryjnych, w których priorytetem jest zachowanie ciągłości produkcji oraz podniesienie efektywności procesu.