Polecamy

B2B Giełda Tworzyw Szukaj
Biznes Info RSS

Clariant Przedstawia „Clariant Beauty

Drukuj

Clariant Przedstawia „Clariant Beauty

  • Clariant przedstawia „Clariant Beauty”, nowe pozycjonowanie pielęgnacji osobistej łączące wiedzę specjalistyczną Clariant i Lucas Meyer Cosmetics
  • Nowe składniki odpowiadają na główne trendy w dziedzinie urody dzięki zrównoważonym rozwiązaniom GlowCytocin™, Melicica™, Aristoflex™ SUN i Nipaguard™ SCE Vita
Clariant ogłosił wprowadzenie na rynek swojego kompleksowego portfolio produktów do pielęgnacji osobistej pod nową nazwą „Clariant Beauty”, co stanowi znaczący kamień milowy w zakresie zrównoważonych i wysoko wydajnych rozwiązań kosmetycznych. Ogłoszenie jest poparte wieloma innowacjami odnoszącymi się do kluczowych trendów rynkowych i wymagań konsumentów w kategoriach pielęgnacji włosów, pielęgnacji skóry i ochrony przeciwsłonecznej i odzwierciedla zaangażowanie Clariant Beauty w dostarczanie czegoś więcej niż tylko surowców, tworząc holistyczne doświadczenia kosmetyczne, które łączą wysoką wydajność ze zrównoważonym rozwojem.
 
Wszystkie nowe rozwiązania są zgodne z głównymi trendami rynkowymi, w tym Sophisticated Efficacy, Conscious Beauty, Health & Wellness i Adaptive Beauty, jednocześnie spełniając rosnące potrzeby konsumentów w zakresie zrównoważonych produktów.
 
„Ta rozbudowana premiera portfolio w in-cosmetics Global pokazuje nasze zaangażowanie w łączenie innowacji ze zrównoważonym rozwojem” — powiedziała Catherine Breffa, Global Head of Marketing w Clariant. „Łącząc wiedzę specjalistyczną Clariant i Lucas Meyer Cosmetics pod nową nazwą „Clariant Beauty”, dostarczamy rozwiązania, które nie tylko spełniają obecne wymagania rynku, ale także przewidują przyszłe potrzeby w zakresie pielęgnacji urody”.
 
Clariant Beauty wspiera zaangażowanie Clariant w opracowywanie rozwiązań zgodnych z rosnącymi priorytetami konsumentów i marek w zakresie zdrowia, przejrzystości i zrównoważonego rozwoju. Wraz ze wzrostem popytu na produkty promujące dobre samopoczucie i minimalizujące wpływ na środowisko Clariant dostarcza innowacyjne składniki i koncepcje formuł, które pomagają markom sprostać zmieniającym się oczekiwaniom rynku i wymogom regulacyjnym.
 
Koncepcja Heritage Bloom przedstawia pięć innowacyjnych formuł ukierunkowanych na ponadczasowe piękno włosów. Ta kompleksowa kolekcja formuł obejmuje rozwiązania do kontroli puszenia się włosów, głębokiego odżywiania i pielęgnacji skóry głowy, łącząc wiedzę specjalistyczną i składniki z portfolio Clariant i Lucas Meyer Cosmetics.
 
GlowCytocin, lider innowacji w pielęgnacji skóry, wyłania się jako pierwszy składnik, który wykorzystuje korzyści związane z uczuciem zakochania.
 
Pochodzący z białych cebulek hiacynta, ten przełomowy składnik aktywny wspierany przez 99,6% wskaźnik pochodzenia naturalnego poprawia promienność skóry, jednocześnie poprawiając wrażliwość na przyjemny dotyk. Badania kliniczne wykazują również widoczną redukcję zmarszczek i poprawę elastyczności skóry, co zapewnia jej odmłodzenie.
 
Uzupełniając gamę produktów do pielęgnacji skóry, Melicica wprowadza innowacyjne rozwiązanie naprawcze na bazie miodu pochodzące z australijskiego miodu Jelly Bush. Ten w 100% naturalny składnik zatwierdzony przez COSMOS przyspiesza i optymalizuje naturalny proces naprawy skóry, aby skutecznie poprawić wygląd blizn i uszkodzonej skóry w każdym wieku i rodzaju skóry.
 
„Nasze nowe składniki aktywne pokazują naszą zdolność do przekształcania najpotężniejszych elementów natury w naukowo sprawdzone rozwiązania do pielęgnacji skóry” — mówi Isabelle Lacasse, Head Global Marketing, Product Line Management & Formulations Lucas Meyer Cosmetics w Clariant. „Reprezentują one nasze zaangażowanie w zrównoważoną innowację, zapewniając jednocześnie mierzalne rezultaty dla konsumentów”.
 
Koncepcja „Skin Sanctuary” obejmuje trzy ukierunkowane formuły, które wspierają barierę skórną podczas codziennej pielęgnacji. Jej sercem jest nowy Plantasens™ Emulsifier HP49, system olejowo-wodny, który wykazuje silne właściwości nawilżające, pozostawiając jednocześnie miękkie uczucie po nałożeniu. W połączeniu z emolientami Plantasens firmy Clariant kolekcja trzech formuł tworzy ochronny kokon dla skóry.
 
Aristoflex SUN to najnowocześniejszy modyfikator reologii przeznaczony do nowoczesnych produktów do ochrony przeciwsłonecznej, odpowiadający na rosnący trend „skórnikowania pielęgnacji przeciwsłonecznej”. Zapewnia doskonałą stabilność filtra UV na optymalnym poziomie, jednocześnie tworząc lekkie, świeże tekstury idealne do codziennych produktów z ochroną UV. Wraz z rosnącym trendem w kierunku wielofunkcyjnych produktów do pielęgnacji skóry, Aristoflex SUN oferuje twórcom formuł większą elastyczność w tworzeniu zaawansowanych rozwiązań do ochrony przeciwsłonecznej, które spełniają współczesne preferencje konsumentów.
 
Ten nowy produkt uzupełnia portfolio Clariant poświęcone ochronie przeciwsłonecznej, w tym naszą niedawno wprowadzoną i nagradzaną serię Eclipsogen™ CAP. Technologia ta oferuje stabilny system enkapsulacji zaprojektowany w celu ochrony filtrów UV, zapewniając jednorodnie rozproszone cząsteczki w celu zwiększenia wydajności SPF. Eclipsogen CAP wyróżnia się wyjątkowym profilem sensorycznym, zapewniając lekką skórę bez białego nalotu, co konsumenci doceniają w swojej codziennej pielęgnacji przeciwsłonecznej.
 
Wyświetleń:
Komentarze użytkowników (0)

Ankieta

Plastline

Plastinvent