Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Nowa Strategia 3M
Nowa Strategia 3M
Amerykański koncern 3M rozpoczyna realizację nowej strategii biznesowej w Europie Środkowej i Wschodniej. Zakłada ona znaczny rozwój działalności firmy w tym regionie oraz zwiększenie zatrudnienia o blisko 50% do końca 2012 roku. Za realizację nowej strategii odpowiedzialny będzie nowy szef 3M w Europie Środkowej i Wschodniej, Frede Pedersen. Z początkiem 2010 roku Frede Pedersen objął stanowisko wiceprezydenta regionu Europy Środkowej i Wschodniej. Nominacja ta wiąże się z wdrożeniem przez 3M nowej międzynarodowej strategii rozwoju koncernu. Zgodnie z nią dotychczasowy region Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki (skrót od ang. - EMEA) został podzielony na 3 obszary operacyjne: Europy Zachodniej, Europy Środkowej i Wschodniej oraz Bliskiego Wschodu i Afryki. Pierwszym z nich pokieruje Paul Rosso. Frede Pedersen będzie odpowiedzialny za kierowanie 3M w Europie Środkowej i Wschodniej. Za zarządzanie koncernem w regionie Bliskiego Wschodu oraz Afryki odpowiedzialny będzie z kolei Irfan Malik. Zmiany te mają na celu maksymalne wykorzystanie potencjału biznesowego każdego z wymienionych rynków.