Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Plast-Box z Rosnącą Sprzedażą
Plast-Box z Rosnącą Sprzedażą
Grupa kapitałowa Plast-Box w pierwszym kwartale 2017 roku osiągnęła 10 % wzrostu sprzedaży i wypracowała 1,6 mln zł zysku netto, co przekłada się na stopę zysku netto wynoszącą 4 %. W tym okresie spółka córka Plast-Box Ukraina uzyskała 49 % wzrostu przychodów, notując wartość 68 mln UAH - zysk netto wyniósł natomiast 5,4 mln UAH przy stopie 8 %, a EBITDA 10,5 mln UAH (15,4 %).
W pierwszych trzech miesiącach roku grupa Plast-Box kontynuowała działania proeksportowe, realizując 63 % udziału eksportu w sprzedaży ogółem oraz 37,9 % sprzedaży do Unii Europejskiej.
- Wciąż nasz udział w rynku europejskim jest bardzo mały, co wskazuje na ogromne możliwości wieloletniego rozwoju - komentuje Krzysztof Pióro, wiceprezes zarządu Plast-Box S.A. - Jesteśmy znaczącym wytwórcą opakowań z tworzyw sztucznych pracującym w formule B2B, który zamierza nadal umacniać swoją pozycję w Europie. Wyroby kierujemy do renomowanych producentów żywności oraz chemii budowlanej i używanej w gospodarstwie domowym. Działamy w skali międzynarodowej, prowadząc aktywność w niemal wszystkich krajach na naszym kontynencie – dodaje.