Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Zdalna Obsługa Sieci Sprzedaży B2B Plast-Box
Zdalna Obsługa Sieci Sprzedaży B2B Plast-Box
Cyfrowe rozwiązania są niezbędne w nowoczesnym biznesie. Plast-Box, czołowy producent opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, proponuje swoim klientom skorzystanie z nowoczesnej platformy stworzonej na potrzeby firm z sektora B2B. Za pośrednictwem tego narzędzia kontrahenci mają możliwość składania zamówień online, w każdym miejscu i o dowolnej porze. Strona umożliwia również śledzenie historii, kontrolowanie i zarządzanie rozliczeniami, a także pobieranie potrzebnej dokumentacji. Dzięki temu klienci mają zdalny dostęp do kluczowych zasobów 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę.
– Platforma e-commerce to rozwiązanie, które wprowadziliśmy w dobie postępującej cyfryzacji i zmieniających się potrzeb naszych klientów biznesowych. Tym samym oferujemy nie tylko wyższy poziom standardów w obsłudze klienta, ale również optymalizację współpracy handlowej. Platforma e-commerce pozwala na łatwiejsze i szybsze zamawianie produktów, co skraca czas realizacji zamówień i umożliwia szybsze dostawy – mówi Artur R. Skonieczny, Dyrektor Handlowy Grupy Plast Box (na zdjęciu poniżej).
Strona umożliwia również łatwy dostęp do szczegółów oferty Plast-Box. Klienci mogą sprawdzić na niej ceny i dostępność danego produktu. Ponadto system umożliwia tworzenie dedykowanych rozwiązań dla danej osoby na podstawie historii zamówień. Dla klientów sektora B2B, którzy potrzebują elastycznych i łatwych w użyciu narzędzi, platforma e-commerce Plast-Box jest idealną opcją. To nie tylko wygodne, ale również intuicyjne i przejrzyste w obsłudze narzędzie. Interfejs systemu jest zaprojektowany w sposób, który umożliwia klientom łatwe i szybkie składanie zamówień, bez zbędnych i skomplikowanych procedur. Dzięki temu korzystanie z platformy e-commerce jest proste i przyjemne, co zwiększa komfort pracy z systemem i oszczędza czas.
– Pierwsze opinie klientów, którzy korzystają z naszej platformy e-commerce, utwierdzają nas w przekonaniu, że stworzenie jej było dobrym posunięciem. Zachęcam do sprawdzenia jej możliwości każdego, kto szuka sposobu na optymalizację współpracy handlowej z Plast-Box – podsumowuje Artur R. Skonieczny.
***