Polecamy

B2B Giełda Tworzyw Szukaj
Marketing Internetowy RSS

Reklama w Social Media

Zarządzasz firmą z wieloletnią tradycją, produkujesz wysokiej klasy materiały, prowadzisz zaawansowane badania, a może właśnie wkraczasz do e-commerce? Bez względu na to, z jakich modeli sprzedaży korzystasz (Direct-to-Consumer, Business-to-Business, Business-to-Consumer), działania organiczne mogą okazać się niewystarczające, by budować rozpoznawalność w Internecie, sprzedawać, opowiadać o firmie i jej sukcesach. Podczas analizy strategii komunikacji firmy często widzimy, że wyjście z reklamą poza sieć Google może okazać się dobrym posunięciem.

Reklama w Google

Reklama w Google to nie tylko reklama w wyszukiwarce. Dzięki systemowi Google Ads dowolne formy promocji pojawią się w wybranych miejscach sieci reklamowej GDN – Google Display Network, np. serwisie YouTube. Reklama, podobnie jak wszystkie pojawiające się w Internecie informacje, ma na celu dostarczenie użytkownikowi odpowiedzi. Nie zawsze nawiązuje do zalezienia produktu czy usługi. Być może klienci lub potencjalni kontrahenci szukają danych kontaktowych firmy. Informacja to szerokie pojęcie, ale dotyczy wszystkich etapów procesu decyzyjnego.

Pozycjonowanie Stron w Google

Jak sprawić, żeby wyszukiwarka Google w odpowiedzi na hasło użytkownika zwróciła w wynikach organicznych właśnie tę, a nie inną stronę? Co zrobić, żeby potencjalni klienci dostali dokładnie to, czego oczekują? Nie ma branży, której uczestników nie dotyczy sprzedawanie, zawieranie umów o współpracy, wchodzenie na nowe rynki, docieranie do klientów z grupy docelowej, wprowadzanie nowych produktów i ich promocja. Marketing internetowy umożliwia producentom, dystrybutorom, inwestorom i usługodawcom intensyfikowanie korzyści wynikających z zarządzania przedsiębiorstwe

Rola Marketingu Internetowego

Budowanie rozpoznawalności i zaufania wobec marki we współczesnych realiach rynkowych to wymagające zadanie. Silna konkurencja, przyzwyczajenia konsumenckie, szum informacyjny – to tylko niektóre elementy, podnoszące poziom trudności dotarcia do klienta końcowego. Jednocześnie należy mieć świadomość tego, iż pewne okoliczności nie są możliwe do przewidzenia, mogą jednak znacząco wpłynąć na zmianę zachowań konsumenckich czy sytuację rynkową.

Ankieta

Plastline

Plastinvent