Polecamy

B2B Giełda Tworzyw Szukaj
Polecamy RSS

Bayer MaterialScience Zmienia Nazwę!

Drukuj

Bayer MaterialScience Zmienia Nazwę!

Bayer ogłosił, że Covestro będzie nową nazwą spółki Bayer MaterialScience. Zmiana wejdzie w życie 1 września 2015 roku. Bayer wprowadzi Covestro na giełdę najpóźniej w połowie 2016 r. Plan przekształcenia Bayer MaterialScience w odrębną spółkę ogłoszono we wrześniu 2014 r.

Nazwa Covestro pochodzi od kombinacji słów, które odzwierciedlają tożsamość nowej firmy. Litery C i O pochodzą od słowa collaboration  - współpraca, VEST (od słowa invested) oznacza, że firma zainwestowała w nowoczesne zakłady produkcyjne. Ostatnie litery, STRO (od słowa strong) pokazuje siłę firmy poprzez innowacje, pozycję na rynku i wykwalifikowanych specjalistów.

– Covestro odzwierciedla nowy, ambitny kierunek działań i optymistyczną przyszłość innowacyjnej firmy specjalizującej się w polimerach – podkreśla Patrick Thomas, Dyrektor Naczelny Bayer MaterialScience, pełniący funkcję Dyrektora Naczelnego Covestro. –Dysponujemy silną, doświadczoną kadrą zarządzającą, która udowodniła swoje zdolności i pełne zaangażowanie na rzecz tworzenia wartości firmy. Mamy lojalnych i zaangażowanych pracowników, z którymi z całą pewnością jesteśmy w stanie zbudować nasz przyszły sukces – podsumowuje Patrick Thomas. Nowa nazwa jest częścią tożsamości Covestro, która obejmuje nową, wyróżniającą się i pełną życia markę o barwnych elementach identyfikacji wizualnej.

 – Wybraliśmy Covestro jako nazwę naszej spółki, ponieważ odzwierciedla możliwości rozwoju naszych mocnych stron jeszcze szybciej, skuteczniej i z większą elastycznością – mówi Patrick Thomas. – Spółka została stworzona, uważnie słuchając opinii pracowników, klientów i dostawców, a także innych osób związanych z naszą firmą. Jestem przekonany, że wybrana przez nas nazwa będzie inspirować i motywować nas na nowej drodze.

Patrick Thomas podkreśla, że status oddzielnego podmiotu zapewni spółce większą elastyczność i możliwość niezależnego dążenia do osiągania własnych celów biznesowych. – Podstawą, na której planujemy budować sukces nowej spółki, będzie jej pozycja lidera na rynku, sprzyjające warunki w branży, innowacyjne technologie, portfolio zawierające specjalistyczne produkty o wysokiej wartości, a także nasz wyjątkowy zespół wysoko wykwalifikowanych i zmotywowanych pracowników – podsumowuje Patrick Thomas.

Bayer - Science For A Better Life

Bayer to międzynarodowa firma działająca w trzech kluczowych obszarach: ochrony zdrowia, środków ochrony roślin i wysoko specjalistycznych materiałów.  Bayer, jako firma-wynalazca, wyznacza trendy w obszarze badań. Produkty i usługi firmy Bayer mają na celu przynoszenie ludziom korzyści i ulepszanie jakości ich życia. Jednocześnie, firma Bayer tworzy wartość poprzez innowacje, wzrost i zapewnianie wysokich zysków. Będąc firma odpowiedzialną społecznie, Bayer przestrzega zasad zrównoważonego rozwoju i działa jako odpowiedzialny społecznie i etycznie korporacyjny obywatel . W roku podatkowym 2014, firma Bayer zatrudniała 118,888 pracowników, a wysokość sprzedaży wyniosła 42.2 mld €. Wydatki inwestycyjne wyniosły 2.5 mld €, a wydatki na badania i rozwój kształtowały się na poziomie 3.6 mld €.

Zdjęcia w wersji do druku dostępne są na stronie www.news.bayer.com. Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.bayer.com.pl

Oświadczenia Dotyczące Przyszłości

 Niniejszy komunikat prasowy może zawierać dotyczące przyszłości oświadczenia opierające się na aktualnych założeniach i prognozach Grupy Bayer lub zarządów poszczególnych podgrup. Istnieje wiele znanych oraz nieznanych rodzajów ryzyka, niewiadomych oraz innych czynników, które mogą spowodować znaczące różnice pomiędzy rzeczywiście osiągniętymi w przyszłości wynikami, sytuacją finansową firmy oraz tempem jej rozwoju a wartościami szacunkowymi zawartymi w niniejszym dokumencie. Do czynników tych należą również te, które zostały opisane w publicznych sprawozdaniach firmy Bayer dostępnych pod adresem www.bayer.com. Firma nie ponosi żadnej odpowiedzialności za aktualizację takich dotyczących przyszłości oświadczeń ani za porównywanie ich zgodności z jakimikolwiek przyszłymi wydarzeniami.

Wyświetleń:
Komentarze użytkowników (0)

Ankieta

Plastline

Plastinvent