Już dziś, tj. 21 stycznia 2011 rozpoczyna się kolejna edycja internetowej zabawy poprzedzającej Targi Przemysłu Tworzyw Sztucznych i Gumy RubPlast EXPO 2011. O metry ekspozycji mogą walczyć wszyscy, którzy chcą wziąć udział w tym wydarzeniu, a do tego świetnie znają sekrety tej branży.
MEROpolowanie to internetowa zabawa, której uczestnicy odpowiadają na trudne pytania związane z przemysłem tworzyw sztucznych i gumy, w zamian za dobre i szybkie odpowiedzi wygrywają metry ekspozycji za symboliczną złotówkę. Ta forma zabawy i wspólnego przygotowywania się do imprezy świetnie sprawdziła się w minionym roku – mówi z dumą Kinga Howaniec, menadżer targów RubPlast EXPO. Zadowolenia nie kryje też Beata Wojciechowska, zwyciężczyni dwóch poprzedni edycji – To bardzo ekscytujące, jestem zachwycona możliwością takiej zabawy i współzawodnictwa – mówi pani Beata. Przyznaje, że aby wygrać trzeba nie tylko umieć szperać w Internecie, ale głównie mieć swoją własną wiedzę, no i co najważniejsze refleks! Bo wygrywa ten, kto najszybciej da prawidłową odpowiedź.
Jak przyznaje jeden z pomysłodawców METROpolowania pytania w tegorocznej edycji będą czasem zaskakujące. Głównie specyficzne, branżowe, ale też popularnonaukowe i całkiem łatwe – dodaje i zachęca, by brać udział w zabawie także, kiedy nie jest się do końca pewnym odpowiedzi. Czasem trzeba strzelać, ten łut szczęścia, jak w każdej zabawie musi się pojawić...
Przypomnijmy - przez kolejnych 10 miesięcy do zarejestrowanych uczestników będzie rozsyłane co miesiąc jedno pytanie konkursowe związane z tematyką przetwórstwa tworzyw sztucznych oraz gumy. Za poprawnie udzieloną odpowiedź dla każdego z pytań konkursowych, pierwszych trzech uczestników otrzymuje określoną ilość punktów - 3 pkt.– dla uczestnika, który jako pierwszy odpowie poprawnie na pytanie etapu, 2 pkt.– dla uczestnika, który jako drugi odpowie poprawnie na pytanie etapu, oraz 1 pkt.– dla uczestnika, który jako trzeci odpowie poprawnie na pytanie etapu. Każdy zdobyty punkt odpowiada możliwości nabycia jednego metra powierzchni wystawienniczej w specjalnej cenie 1 PLN netto podczas Targów RubPlast EXPO. Punkty danego uczestnika z kolejnych etapów są sumowane i publikowane w zakładce RANKING na stronie targów RubPlast EXPO.
Jest o co walczyć – przypomina zwyciężczyni METROpolowania 2009 i 2010, która przez dwa lata z rzędu zdobyła po 24 i 21 metrów kwadratowych ekspozycji. Dzięki wygranym metrom mogę uczestniczyć w dwóch imprezach targowych w roku – mówi Beata Wojciechowska, która już zgłosiła się do tegorocznej walki o metry. Oprócz niej „bitwę o metry” stoczą m.in. Nortrade; Tubes International, Xperts czy Mobi. Partnerem akcji w tym roku został także Miesięcznik PlastNews, który dla najambitniejszego gracza ufunduje prenumeratę pisma.