Polecamy

B2B Giełda Tworzyw Szukaj
Polecamy RSS

Zmiana Marki Dospel Plastics Na Plastigo

Drukuj

Zmiana Marki Dospel Plastics Na Plastigo

W styczniu 2010 roku funkcjonująca na rynku marka DospelPlastics zostanie oficjalnie zastąpiona nową marką Plastigo. Nowa marka (Plastigo) została zbudowana na wartościach i dorobku marki DospelPlastics, która wyróżniała się swoistym, opiekuńczym podejściem do Klientów. Obecnie, już jako Plastigo, postanowiliśmy jeszcze bardziej skoncentrować się na aspekcie opieki nad naszymi obecnymi jak i potencjalnymi Klientami. Zgodnie z tą filozofią ustanowiliśmy hasło – slogan, który również będzie identyfikował nasza nową markę Plastigo. Slogan ten brzmi „Wsparcie w standardzie.”. Jest on obietnicą, jaką składamy naszym Kontrahentom, dotyczącą należytego podejścia do procesu sprzedaży, konsultacji, wsparcia w trakcie rozwiązywania problemów technologicznych czy bezproblemowego usuwania awarii. W trakcie kolejnych lat mamy w planach wprowadzenie szeregu elementów, które w pełny sposób urzeczywistnią nasz zamysł co do wizerunkowej identyfikacji naszej nowej marki Plastigo.

Proces zmiany wizualizacji marki jest z natury rozłożony w czasie. Został on możliwie skrócony, aby zapewnić komfort naszym Klientom, jednakże koniec operacji rebrandingu zaplanowany został z końcem pierwszego kwartału 2010 roku. Informuję również, że nie uległa zmianie struktura własności. Marka Plastigo jest własnością firmy AstenGroup, która była właścicielem marki DospelPlastics od jej postania. Bez strukturalnych zmian pozostaje również układ funkcjonalny działów obsługujących naszych Klientów – Działu Sprzedaży oraz Działu Serwisu.

Kontakt w sprawie informacji związanych z rebrandingiem:
Adam Szubert - Kierownik Działu Marketingu,
Tel. 606 362 438, e-mail: a.szubert@astengroup.pl
Wyświetleń:
Komentarze użytkowników (0)

Ankieta

Plastline

Plastinvent