Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Jak Zwiększyć Sprzedaż W Sklepie Internetowym? Poznaj Skuteczne Sposoby!
Jak Zwiększyć Sprzedaż W Sklepie Internetowym? Poznaj Skuteczne Sposoby!
Wykorzystaj potencjał pozytywnych opinii
Zwiększenie sprzedaży w e-sklepie jest możliwe, trzeba tylko chcieć i… wykorzystywać narzędzia, które w tym pomagają. Jednym z takich narzędzi są opinie klientów, oczywiście pozytywne opinie. Dodatnie punkty zadowolenia, gwiazdki, oceny 5/5 działają na nowych klientów jak czerwona płachta na byka. To sygnał dla wszystkich, że w Twoim sklepie warto robić zakupy – zachęcają do tego najsurowsi z recenzentów, czyli sami klienci.
Jednak jeśli chcesz dostawać pozytywne oceny i tym samym zwiększyć sprzedaż w Twoim e-sklepie, musisz dać klientom możliwość wystawiania takich rekomendacji. Aktualnie możesz:
- uruchomić taką opcję na facebookowym fanpage’u Twojej firmy;
- założyć wizytówkę Google, która ma sekcję komentarzy i opinii;
- zarejestrować się na jednym z wielu portali z opiniami;
- włączyć możliwość oceniania produktów na swojej stronie internetowej.
Możliwości jest wiele! Jednak jak już dasz możliwość oceniania swojego sklepu czy produktów, zadbaj o to, aby świadczyć usługi na najwyższym poziome. Negatywne oceny nie są nikomu potrzebne.
Zaciekaw klienta blogiem i reklamuj swoje produkty
Blog na stronie internetowej lub na stronie e-sklepu pojawia się bardzo często. Jesteś ciekawy, dlaczego? To świetny sposób na to, aby zaciekawić klienta interesującymi treściami z Twojej branży.
Przykład? Prowadzisz sklep z częściami samochodowymi i środkami do pielęgnacji? Napisz lub zleć napisanie ciekawego artykułu copywriterowi. Może to być na przykład poradnik – „Jak dbać o samochód zimą?”. Klient z zaciekawieniem poczyta taki artykuł i dowie się, jak korzystać z produktów, które u Ciebie kupił. Kto wie? Może zachęciłeś go też do zakupu innych rzeczy? W takim poradniku możesz przedstawić przecież swoją ofertę.
Plusów jest więcej! Blog pozytywnie wpływa na pozycjonowanie strony, a to znaczy, że Twój sklep będzie wyżej w rankingach wyszukiwania. To świetny sposób na to, aby klienci odnaleźli Cię w internecie przez wpisywanie odpowiednich fraz, takich jak na przykład „darmowa dostawa”, „najtańsze części samochodowe”, czy „długoletnia gwarancja na części”.
To tylko nieliczne sposoby na zwiększenie sprzedaży w e-sklepie, ale są naprawdę skuteczne. Wypróbuj je, a na pewno nie będziesz żałował.
Więcej na: edrone.me
Polecamy:
- 10 Technologicznych Trendów Na Rok 2018
- Tetra Pak Ogłosił Poparcie Unijnej Strategii Dla Tworzyw Sztucznych
- Druk 3D z Materiałów z Włóknem Węglowym
- Oerlikon Balzers - Uszlachetniamy Powierzchnie Form!
- CAMdivision - Największym Partnerem SIEMENS Industry w Polsce!
- Poznawanie i Podbój Nieznanych Obszarów | CASE Study
- Monitoring Czy Firma Ochroniarska – Co Się Opłaca?
- Innowacyjny Projekt Technologiczny DRP Group
- Cyfrowa Rewolucja Polskiego Przemysłu TS
- Serwis Komputerowy - Regulservis.pl
- Sztuczna Inteligencja Zmieni Rynek Contact Center?