Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Narzędzia IT Usprawniają Produkcję
Narzędzia IT Usprawniają Produkcję
Ideo Sp. z o.o. już od 12 lat intensywnie współpracuje z wiodącym polskim producentem farb i lakierów - FFiL Śnieżka SA. Dla obu stron głównym celem realizowanych działań od zawsze było usprawnianie zarządzania firmą oraz bieżąca optymalizacja procesów związanych z produkcją.
Sprawne zarządzanie dużym przedsiębiorstwem produkcyjnym, szczególnie tym zatrudniającym setki pracowników nie należy zdecydowanie do prostych zadań. Z pomocą w tej kwestii przychodzą jednak aplikacje i systemy informatyczne, które nie tylko usprawniają przetwarzanie dokumentów, ułatwiają przekazywanie poleceń, automatyzują realizację powtarzalnych zadań, ale również ułatwiają monitorowanie efektów i czasu pracy.
Głównym projektem wdrożonym dla Śnieżki była Platforma Elektronicznego Obiegu Dokumentów – Logito. Podczas jej tworzenia Ideo kierowało się przede wszystkim skróceniem czasu obiegu dokumentów oraz ułatwieniem weryfikacji szybkości i jakości pracy. Działania te nie tylko ułatwiają optymalizowanie procesów produkcyjnych, ale także umożliwiają tworzenie rozbudowanych raportów i ewidencji.
„Wdrażając Logito zawsze dbamy o to, by to użytkownicy końcowi określali jak ma wyglądać system. W Śnieżce, angażując pracowników w proces projektowy sprawiliśmy, że jeszcze przed wdrożeniem czuli się współodpowiedzialni za jego sukces. Tym chętniej zaczęli korzystać z narzędzia, które dla nich przygotowaliśmy. Ba, z czasem sami zaczęli sugerować nowe funkcjonalności, które ułatwiają i optymalizują ich codzienną pracę. W tym momencie większość nowych modułów jest zgłaszana jako potrzeba która „rodzi się” po stronie pracowników.” – podsumowuje Marcin Wojtoń Dyrektor ds. Obsługi Klienta w Ideo Sp. z o.o.
Taki przebieg współpracy pozwolił na stworzenie systemu, który dokładnie dopasowany jest do potrzeb fabryki. Logito w firmie Śnieżka składa się obecnie z 24 modułów. Odpowiadają one za monitorowanie obiegu dokumentów i obsługę spraw, co przekłada się na jeszcze sprawniejsze funkcjonowanie firmy i umożliwia zwiększenie możliwości produkcyjnych. Moduły takie jak polecenia czy komunikator ułatwiają komunikację i zlecanie zadań. Od czasu wdrożenia systemu Logito minęło co prawda ponad 10 lat, jednak na bieżąco był on modernizowany, aktualizowany i uzupełniany o kolejne funkcjonalności dostosowane do potrzeb użytkowników.
Do efektów wspólnej pracy obu firm zaliczyć można również platformę B2B służącą do prowadzenia współpracy z kontrahentami firmy, czy system stworzony do zarządzania reklamacjami. Przyczynił się on przede wszystkim do skrócenia czasu potrzebnego na obsługę spraw i uporządkowanie wszystkich zgłoszeń reklamacyjnych. Dzięki temu możliwa jest profesjonalna, kompleksowa i szybka obsługa całego procesu.
Ideo - Software House i Agencja Interaktywna
Pracuje z nami już ponad 180 osób, które pasjonują się tym co robią i są specjalistami w swoich dziedzinach. Wśród nich są zarówno kreatywni marketingowcy jak i precyzyjni programiści. To dzięki nim skutecznie realizujemy projekty, z których klienci są zadowoleni i chętnie polecają nas nie tylko znajomym.
Działamy od 1999 roku. Pracowaliśmy w tym czasie dla ponad tysiąca firm i instytucji publicznych. Wśród nich znajdują się m.in. marki: Alior Bank, Barilla, Bien-Air Dental, BPH TFI, BNP Paribas, BRW, DNB, E. Wedel, Fagpressen, Farmacol, Gedeon Richter, GUS, IEC Telecom, Kampanje.com, Lebara, LG Electronics, LOT Travel, Lynka, PAP, PGNiG, Polskapresse, Pratt & Whitney, Provident, Santander, Śnieżka, STOCK, Tikkurila, TNT, Valeant, Wolters Kluwer, a także liczne ministerstwa i jednostki administracji publicznej.
Dwa lata z rzędu znaleźliśmy się w pierwszej pięćdziesiątce zestawienia Deloitte Technology Fast 50 CE. Posiadamy tytuł Microsoft Gold Certified Partner, najwyższy, jaki swoim Partnerom nadaje Microsoft. Wysokie kompetencje w obszarze narzędzi .NET pozwoliły nam uzyskać tytuł Associate Partner Episerver. Dzięki kompetencjom w obszarze promocji internetowej zostaliśmy zaproszeni do programu Google Partners Rising Stars oraz otrzymaliśmy status Google Premium Partner. Posiadamy także status eZ Solution Advanced Partner. W ramach projektu „Start in Poland” Ideo realizuje akcelerator IDEA Global, w którym efektywnie łączy startupy z korporacjami.
Poza Polską aktywnie działamy także w Austrii, Kanadzie, Niemczech, Norwegii i Szwecji.
Więcej informacji na www.ideo.pl.