Polecamy

B2B Giełda Tworzyw Szukaj
Prezentacje RSS

Technologie podświetlania i rodzaje oraz materiały stosowane do produkcji podświetlanych reklam wizualnych

Drukuj

Technologie podświetlania i rodzaje oraz materiały stosowane do produkcji podświetlanych reklam wizualnych

Miejsca publiczna to doskonała przestrzeń reklamowa, która może stanowić skuteczną formę promocji Twojego biznesu. Jeśli zainwestujesz w innowacyjne reklamy podświetlane umieszczone w ruchliwej przestrzeni publicznej, możesz skutecznie przyciągnąć uwagę wielu potencjalnych klientów i zbudować pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa np. na lokalnym rynku. Zobacz, w jaki sposób skutecznie wykorzystać podświetlane reklamy i na co zwrócić uwagę przed złożeniem zamówienia na takie materiały do promocji biznesu.

Czym są reklamy świetlne?

Wszelkiego rodzaju kasetony, semafory, pylony i litery blokowe LED to rodzaj reklam świetlnych wykorzystywanych powszechnie w przestrzeni publicznej. To elementy infrastruktury miejskiej, które przyciągają wizualnie uwagę potencjalnych klientów, a także ułatwiają identyfikację np. wejścia do firmowego biura, sklepu lub salonu kosmetycznego.

Nowoczesna reklama podświetlana ma być przede wszystkim widoczna. To najważniejszy parametr, który determinuje opłacalność inwestycji w takie rozwiązania reklamowe. W praktyce podświetlane elementy reklamowe wykorzystywane są na dachach, elewacjach, instalacjach wewnętrznych. 

Alternatywa to interaktywne bannery reklamowe, które są świetnie widoczne w nocy i umacniają pozycję marki na lokalnym rynku.

Na co zwrócić uwagę przed zamówieniem podświetlanej reklamy dla firmy?

Innowacyjne kasetony reklamowe to produkty, które uskuteczniają przekaz marketingowy i umożliwiają pozyskanie wielu dodatkowych klientów z przestrzeni publicznej. Zanim zdecydujesz się na zamówienie podświetlanej reklamy, zwróć uwagę na:

  • sposób montażu,
  • klasę odporności na zmienne temperatury i czynniki atmosferyczne,
  • okres gwarancyjny,
  • dodatkowe funkcje np. zdalne sterowanie, czujnik zmierzchu.

Kasetony, litery LED i inne podświetlane materiały reklamowe do zastosowania w przestrzeni publicznej mogą mieć dowolne kształty, rozmiary i kolory. Taka możliwość personalizacji pozwoli Ci na dopasowanie idealnego produktu na miarę potrzeb przedsiębiorstwa.

Jeśli wahasz się nad złożeniem zamówienia na kasetony reklamowe LED, cennik drukarni będzie pomocny do oszacowania całkowitych kosztów. W praktyce za kaseton ścienny w rozmiarze 50x50 cm zapłacisz ok. 1500 złotych. To stosunkowo niewiele, szczególnie jeśli weźmiesz pod uwagę efektywność produktu pod względem marketingowym.

Dlaczego warto inwestować w reklamę podświetlaną w przestrzeni publicznej?

Jest wiele powodów, dla których warto zdecydować się na inwestycję w kasetony, litery i bannery podświetlane do zastosowania w przestrzeni publicznej. Decydując się na taką formę promocji:

  • skutecznie reklamujesz usługi swojej firmy,
  • przyciągasz uwagę większej grupy potencjalnych klientów,
  • budujesz rozpoznawalność marki na lokalnym rynku,
  • poprawiasz ogólny wizerunek przedsiębiorstwa.

Kasetony LED i inne podświetlane reklamy są dobrym wyborem szczególnie dla butików odzieżowych, salonów piękności, a także wszystkich firm, które potrzebują skutecznej promocji offline. Jeśli siedziba przedsiębiorstwa nie jest widoczna z drogi, kaseton podświetlany LED powinien rozwiązać ten problem.

Gdzie najlepiej zamontować elementy podświetlanej reklamy?

Nowoczesne technologie oświetleniowe umożliwiają produkcję kasetonów LED i innych elementów reklamowych wraz z zaimplementowanymi czujnikami zmierzchu oraz systemem zdalnego sterowania. Dzięki temu możesz dowolnie zarządzać sposobem oświetlenia np. salonu firmowego.

Kasetony i podobne reklamy podświetlane możesz swobodnie umieścić na:

  • elewacji,
  • ścianach wewnętrznych lokalu biurowego,
  • słupach reklamowych,
  • dachach budynków.

Praktycznie wszędzie tam, gdzie da się legalnie zamocować podświetlaną reklamę, warto to robić, chociażby ze względu na możliwość poprawienia skuteczności opracowanej strategii marketingowej. Podświetlane materiały LED do zastosowania w przestrzeni publicznej są uzupełnieniem działań promocyjnych online.

Wyświetleń:
Komentarze użytkowników (0)

Ankieta

Plastline

Plastinvent