Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Arnite PET XL w Mercedesie Klasy S
Arnite PET XL w Mercedesie Klasy S
Firma DSM opracowała nową odmianę tworzywa Arnite PET XL o niskim poziomie odgazowania, spełniającą szczególne wymagania dla zastosowań w modułach adaptacyjnej regulacji świateł przednich Adaptive Forward (AFX). Materiał zastosowano z sukcesem w produkcji nowego modułu Xenon AFX dla najnowszego Mercedesa klasy S, integrując dodatkowe funkcje, takie jak układ adaptacyjnej regulacji świateł Automatic High Beam Adjustment.
Arnite PET XL, który wypełnia lukę pomiędzy PBT z niskim poziomem odgazowania a PPA, PEI i PES, został opracowany w ścisłej kooperacji z Automotive Lighting GMBH Laboratory. Nowa odmiana została zoptymalizowana pod kątem spełnienia najostrzejszych wymagań odnośnie poziomu odgazowania i oferuje dodatkowe korzyści, w tym stabilność temperaturową, znakomitą stabilność wymiarów i wysoką sztywność właściwą, wymagane dla ograniczenia częstotliwości rezonansowych na biegu jałowym silnika. Zgodnie z opinią Działu Badawczego Automotive Lighting, nowy może być zastosowany w przyszłych modułach adaptacyjnej regulacji świateł przednich spełniających wymagania co do niskiej absorpcji wilgoci. Dodatkowo, w zakresie opraw, Arnite PET XL jest odpowiedni na obudowy świateł przeciwmgielnych, uchwyty soczewek i gniazda lamp, gdzie może zastępować materiały odporne na wysokie temperatury, takie jak PEI, PES i PPA.