Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Poliamidy 6.12 Z Niskim Stopniem Ekstrahowalności
Poliamidy 6.12 Z Niskim Stopniem Ekstrahowalności
Evonik Industries odpowiada na nowe wymagania w branży motoryzacyjnej - układy przewodów paliwowych o niskim stopniu ekstrahowalności. Firma wprowadziła swój wielowarstwowy system rurek (MLT) 4800, który wyposażony jest w wewnętrzną warstwę poliamidu 612 o niskim stopniu ekstrahowalności i oferuje znacznie obniżone poziomy ekstrahowalnych substancji.
Paliwa zawierające alkohol i niższe zużycie paliwa
Stosowanie paliw zawierających alkohol, na przykład biopaliw zawierających etanol, może prowadzić do ekstrakcji substancji z wewnętrznej ścianki konwencjonalnych przewodów benzynowych. W pewnych ekstremalnych warunkach substancje te mogą zatkać dysze w nowych wrażliwych układach paliwowych, które korzystają z dysz o małej średnicy do tworzenia rozpylonej mieszanki benzyny i powietrza do wtrysku paliwa w celu zmniejszenia zużycia paliwa. Aby wiarygodnie przeciwdziałać, przemysł motoryzacyjny poszukuje nowych materiałów na przewody paliwowe o znacznie obniżonej ekstrakcji.
Wewnętrzna warstwa PA6 zastąpiona przez PA612
Evonik oferuje swoje układy przewodzące MLT 7440 od kilku lat. Nowy MLT 4800 uzupełnia go teraz o system nieprzewodzący. Jest on oparty na MLT 4300 z zewnętrzną warstwą poliamidu 12 Vestamid oraz warstwy barierowej dla alkoholu etylowinylowego (EVOH), aby zapobiec przenikaniu paliwa. W MLT 4800 jednak warstwa wewnętrzna PA6 jest zastąpiona przez nowo opracowany poliamid 612 Vestamid o niskiej ekstrahowalności. Charakterystyka mechaniczna, odporność chemiczna oraz zachowanie w przypadku przenikania są na tym samym poziomie, co MLT 4300, który jest obecnie najczęściej stosowanym MLT w Europie, w zależności od firmy. /Źródło: Plastics/
Polecamy:
- Nowe Gatunki Biopoliamidów Firmy DSM Do Zastosowań W Motoryzacji
- Solvay Rozszerza Ofertę PPS
- Perfect Latch - Komfort Matki Dzięki TPE
- Nowy Flowpact PP Firmy SABIC
- Innowacyjne Aplikacje Dla Blend PC/PBT Pocan
- Poliftalamid (PPA) ForTii MX W Przemyśle Samochodowym
- Ekonomiczna Alternatywa Dla Poliamidu 6.6
- Przedmieszki z Włóknami Rhenogran