Polecamy

B2B Giełda Tworzyw Szukaj
Czytelnia RSS

Kilka Słów o e-marketingu

Drukuj

Kilka Słów o e-marketingu

Nasilająca się presja konkurencyjna oraz szybko zmieniające się zarówno otoczenie rynkowe jak i prawne wymuszają na firmach nieustanne dostosowywanie strategii działania do nowych warunków rynkowych. Firma pragnąca zdobyć i utrzymać silną pozycję zmuszona jest do podejmowania działań konkurencyjnych na wszystkich płaszczyznach jej działania. Dotyczy to zarówno jej konkurencyjności pod względem oferowanego produktu, jego bezpieczeństwa i funkcjonalności, elastyczności cenowej, działań w zakresie reklamy i promocji, możliwości szybkiego i łatwego dostępu do oferowanego asortymentu jak i szeroko rozumianego serwisu oferowanych przez siebie produktów i usług. Aby firma mogła wygrać walkę konkurencyjną przede wszystkim musi stworzyć możliwość zapoznania się z bieżącą ofertą potencjalnym i stałym klientom. Nieocenione możliwości dotyczące szybkiego i łatwego dotarcia do klienta stwarza Internet poprzez wykorzystanie szerokiej gamy oferowanych przez niego narzędzi e-marketingu.

Wyświetleń:
Plastline

Plastinvent