Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Kilka Słów o e-marketingu
Kilka Słów o e-marketingu
Nasilająca się presja konkurencyjna oraz szybko zmieniające się zarówno otoczenie rynkowe jak i prawne wymuszają na firmach nieustanne dostosowywanie strategii działania do nowych warunków rynkowych. Firma pragnąca zdobyć i utrzymać silną pozycję zmuszona jest do podejmowania działań konkurencyjnych na wszystkich płaszczyznach jej działania. Dotyczy to zarówno jej konkurencyjności pod względem oferowanego produktu, jego bezpieczeństwa i funkcjonalności, elastyczności cenowej, działań w zakresie reklamy i promocji, możliwości szybkiego i łatwego dostępu do oferowanego asortymentu jak i szeroko rozumianego serwisu oferowanych przez siebie produktów i usług. Aby firma mogła wygrać walkę konkurencyjną przede wszystkim musi stworzyć możliwość zapoznania się z bieżącą ofertą potencjalnym i stałym klientom. Nieocenione możliwości dotyczące szybkiego i łatwego dotarcia do klienta stwarza Internet poprzez wykorzystanie szerokiej gamy oferowanych przez niego narzędzi e-marketingu.