Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Marketing Internetowy
Audyt SEO
Audyt SEO to informacja zwrotna dotycząca analizy strony internetowej pod względem czynników wpływających na jej wyniki w wyszukiwarkach. Raport zawiera uwagi, zalecenia oraz porady umożliwiające umocnienie pozycji w rankingach wyszukiwarek.
Audyt SEO jest bardzo pomocnym narzędziem wykorzystywanym przez webmasterów, copywriterów i innych specjalistów zajmujących się tworzeniem strategii pozycjonowania. Służy optymalizacji strony, aby była przyjazna zarówno dla robotów indeksujących, jak i bezpośrednio dla jej użytkowników. Dzięki audytowi możliwe jest odkrycie mocnych oraz słabych stron witryny, a tym samym wykluczenie nieprawidłowości oraz zamiana działań nieprzynoszących korzyści na skuteczne praktyki, co wiąże się z właściwym lokowaniem środków finansowych i ograniczeniem strat oraz wzrostem renomy strony i zwiększeniem liczby odbiorców.
Przeprowadzenie audytu SEO jest zalecane w momencie, gdy dopiero planowane jest rozpoczęcie pozycjonowania strony internetowej lub w sytuacji, kiedy ilość wejść na stronę z wyszukiwarek internetowych, czyli tzw. ruch organiczny, ulega wyraźnemu zmniejszeniu.
Partnerem Działu SEM 4Plastics jest firma IDEO Force.