Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Marketing Internetowy
Konwersja
W kontekście marketingu internetowego konwersja odnosi się do celów osiąganych przy pomocy stron internetowych.
Konwersja strony internetowej jest postrzegana jako wykonanie przez potencjalnego klienta określonej czynności na stronie internetowej, która jest pożądana z punktu widzenia właściciela strony. Mówiąc dokładniej – konwersja to oczekiwane działania ze strony odbiorcy strony, które stanowią reakcję na akcje promujące stronę poprzez jej POZYCJONOWANIE (SEO) lub konkretne kampanie reklamowe prowadzone w Internecie.
Cel konwersji danej strony powinien być jasno określony. Może nawet wyrażać się w jednoznacznie podanych kwotach (dokonanie zakupu na określoną kwotę).
Przykładowe cele konwersji:
- dokonanie zakupu,
- jak najdłuższe pozostanie na stronie internetowej,
- zarejestrowanie konta klienta,
- pozostawienie danych kontaktowych,
- zapisanie się do newslettera,
- wypełnienie formularza,
- kliknięcie w baner reklamowy na stronie,
- ściągnięcie pliku,
- obejrzenie filmu udostępnionego na stronie.
Partnerem Działu SEM 4Plastics jest firma IDEO Force.