Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy
Marketing internetowy to wszelkie działania mające na celu opracowanie strategii dla wprowadzenia produktu na rynek, jego promocji oraz przedstawienie w korzystny sposób marki przy wykorzystaniu internetu.
Działania w marketingu internetowym zmierzają do zwiększenia widoczności firmy w internecie oraz budowaniu marki w sieci i są one prowadzone przy pomocy portali społecznościowych, aplikacji mobilnych i wyszukiwarek internetowych z zamiarem dotarcia do jak największego grona odbiorców.
Marketing internetowy skupia się na stworzeniu oraz utrwalaniu więzi na linii marka – odbiorca. W przeciwieństwie do marketingu tradycyjnego, w marketingu internetowym rola odbiorcy jest znacznie większa.
Nie jest on biernym odbiorcą komunikatów marketingowych, ale ma możliwość prowadzenia dialogu z marką i wyrażenia swojej opinii w odpowiedzi na działania marketingowe.
Marketing internetowy to:
- strategia związana ze sprzedażą dóbr i usług,
- promowanie oferty (produktu, usługi) i marki,
- komunikacja marketingowa,
- komunikacja z rynkiem,
- kreowanie wizerunku,
- wywoływanie w odbiorcach pożądanych działań, które mają miejsce w Internecie.
Celem jest efektywna relacja na linii firma-klient oraz powiększenie dostępu do informacji o marce.
Marketing internetowy nie może być wyłącznie ograniczony do przekazywania podstawowych informacji na temat firmy w sieci. Przeciwnie, na spójne działania marketingowe składa się wiele, wzajemnie uzupełniających się narzędzi. Tylko dzięki przemyślanej strategii marketingowej, jak też jej sprawnej realizacji można odnieść sukces w internecie.
Partnerem Działu SEM 4Plastics jest firma IDEO Force.