Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Marketing Internetowy
SXO (Search Experience Optimization)
SXO (Search Experience Optimization) to inaczej optymalizacja doświadczeń użytkownika.
Jest to zbiór technik, które mają na celu zapewnienie jak najwyższej KONWERSJI poprzez dostosowanie witryny do oczekiwań i preferencji szerokiej rzeszy internautów. Strona zoptymalizowana zgodnie z założeniami SXO jest łatwa w obsłudze, dobrze się prezentuje, szybko wczytuje oraz zachęca do złożenia zamówienia, zapisania się do listy subskrybentów, uzupełnienia ankiety czy wykonania jakiegokolwiek innego działania, którego oczekuje jej właściciel.
Takie podejście zastępuje wcześniejszy model, w którym skupiano się jedynie na uzyskiwaniu wysokich miejsc w wynikach wyszukiwania.
Partnerem Działu SEM 4Plastics jest firma IDEO Force.