Polecamy

B2B Giełda Tworzyw Szukaj

Marketing Internetowy

Drukuj

SXO (Search Experience Optimization)

SXO (Search Experience Optimization) to inaczej optymalizacja doświadczeń użytkownika. 

Jest to zbiór technik, które mają na celu zapewnienie jak najwyższej KONWERSJI poprzez dostosowanie witryny do oczekiwań i preferencji szerokiej rzeszy internautów. Strona zoptymalizowana zgodnie z założeniami SXO jest łatwa w obsłudze, dobrze się prezentuje, szybko wczytuje oraz zachęca do złożenia zamówienia, zapisania się do listy subskrybentów, uzupełnienia ankiety czy wykonania jakiegokolwiek innego działania, którego oczekuje jej właściciel. 

Takie podejście zastępuje wcześniejszy model, w którym skupiano się jedynie na uzyskiwaniu wysokich miejsc w wynikach wyszukiwania.

Partnerem Działu SEM 4Plastics jest firma IDEO Force.

Jeśli chcesz porozmawiać na temat współpracy związanej z MARKETINGIEM INTERNETOWYM - skontaktuj się z nami.

Plastline

Plastinvent