Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Marketing Internetowy
Usability
Usability (użyteczność) oznacza w głównej mierze funkcjonalność oraz łatwość obsługi (intuicyjność) danej strony internetowej. Innymi cechami powiązanymi z tym parametrem mogą być łatwość odnalezienia interesujących w danym momencie treści przez użytkownika, łatwość kontaktu, przejrzystość nawigacji (BREADCRUMPS), wtyczki kanałów social media, itp.
W przypadku sklepów internetowych lub podmiotów oferujących usługi bardzo pożądane będą również czytelne zdjęcia o wysokiej jakości, na podstawie których można ukształtować swoje oczekiwania co do zamówienia. Na użyteczność witryny składa się wiele innych aspektów, takich np. jak jej RESPONSYWNOŚĆ (RWD). Wszystko podyktowane jest chęcią dostarczenia internautom treści w jak najbardziej przyjaznej formie.
Całokształt wrażeń, jakie stają się udziałem użytkownika podczas wizyty w serwisie internetowym, które powinny być jak najbardziej pozytywne, jeżeli mamy na celu wytworzenie solidnej pozycji strony w sieci. Na poziomie pojedynczej witryny user experience dotyczy m.in. łatwej nawigacji, obecności dobrze znanych użytkownikowi wtyczek serwisów społecznościowych, z podawania precyzyjnych informacji nt. produktów bądź usług, a także atrakcyjnej szaty graficznej.
Partnerem Działu SEM 4Plastics jest firma IDEO Force.