Polecamy

B2B Giełda Tworzyw Szukaj

Marketing Internetowy

Drukuj

Wskaźnik Konwersji

Wskaźnik konwersji stanowi informację o efektywności strony internetowej (czy też sklepu internetowego) i jest równy ilość wykonywanych czynności, które są pożądane na stronie www podzielonych przez ilość unikalnych odwiedzin na stronie x 100%

Cel konwersji danej strony powinien być jasno określony. Może nawet wyrażać się w jednoznacznie podanych kwotach (dokonanie zakupu na określoną kwotę).

Przykładowe cele konwersji:

  • dokonanie zakupu,
  • jak najdłuższe pozostanie na stronie internetowej,
  • zarejestrowanie konta klienta,
  • pozostawienie danych kontaktowych,
  • zapisanie się do newslettera,
  • wypełnienie formularza,
  • kliknięcie w baner reklamowy na stronie,
  • ściągnięcie pliku,
  • obejrzenie filmu udostępnionego na stronie.

Partnerem Działu SEM 4Plastics jest firma IDEO Force.

Jeśli chcesz porozmawiać na temat współpracy związanej z MARKETINGIEM INTERNETOWYM - skontaktuj się z nami.

Plastline

Plastinvent