Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Marketing Internetowy
Wskaźnik Konwersji
Wskaźnik konwersji stanowi informację o efektywności strony internetowej (czy też sklepu internetowego) i jest równy ilość wykonywanych czynności, które są pożądane na stronie www podzielonych przez ilość unikalnych odwiedzin na stronie x 100%
Cel konwersji danej strony powinien być jasno określony. Może nawet wyrażać się w jednoznacznie podanych kwotach (dokonanie zakupu na określoną kwotę).
Przykładowe cele konwersji:
- dokonanie zakupu,
- jak najdłuższe pozostanie na stronie internetowej,
- zarejestrowanie konta klienta,
- pozostawienie danych kontaktowych,
- zapisanie się do newslettera,
- wypełnienie formularza,
- kliknięcie w baner reklamowy na stronie,
- ściągnięcie pliku,
- obejrzenie filmu udostępnionego na stronie.
Partnerem Działu SEM 4Plastics jest firma IDEO Force.