Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Plan osiągnięcia celów klimatycznych i przewagi rynkowej systemu TS w Europie
Plan osiągnięcia celów klimatycznych i przewagi rynkowej systemu TS w Europie
Plan osiągnięcia celów klimatycznych i przewagi rynkowej systemu TS w Europie
The Plastics Transition case studies
Czy europejski system tworzyw sztucznych może osiągnąć cele klimatyczne, nie tracąc konkurencyjności na tle globalnym? The Plastics Transition to mapa drogowa przedstawiająca drogę dojścia do przyspieszenia cyrkularnej transformacji tworzyw sztucznych, obniżenia do zera netto emisji gazów cieplarnianych w całym cyklu życia oraz wspierania zrównoważonego wykorzystywania tworzyw sztucznych.
Powstała jako efekt zjednoczenia się producentów tworzyw sztucznych wokół wspólnej wizji i przekonania, że możemy osiągnąć wyznaczone cele zrównoważonego rozwoju, utrzymując konkurencyjność europejskiego przemysłu. Współpraca w całym łańcuchu wartości, a także wsparcie decydentów i stymulujące ramy prawne są niezbędnymi czynnikami do powodzenia transformacji złożonego systemu tworzyw sztucznych do 2050 roku. Jednocześnie producenci już teraz podejmują oddolne inicjatywy, realizują projekty i inwestują w cyrkularną i zeroemisyjną transformację, aby przyspieszyć zmiany.
Podczas prezentacji skoncentrujemy się na przedstawieniu tych praktycznych przykładów biznesowych, które nie tylko dowodzą zaangażowania branży w transformację, ale także mogą stanowić źródło inspiracji i motywacji do dalszych wysiłków.
Naszym celem jest bowiem stworzenie w pełni zrównoważonego systemu tworzyw sztucznych, który spełniając nieprzerwanie konsumenckie i społeczne potrzeby, wspiera jednocześnie transformację wielu sektorów na dalszych etapach łańcucha wartości i pozostaje strategicznym zasobem europejskiej gospodarki.
PREZENTACJA DO POBRANIA NA STRONIE WWW.PLASTINVENT.PL
- Weronika WERTELECKA
- Communication Manager
- Fundacja PlasticsEurope Polska
- 00-074 Warszawa
- Trębacka 4
- +48 604 289848
- +48 22 6399906
- weronika.wertelecka@plasticseurope.org