Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
MIEJSCE KONFERENCJI | Plan Sytuacyjny
MIEJSCE KONFERENCJI
Dla pewności i Państwa komfortu podróży podajemy dane Hotelu NOSALOWY DWÓR Resort & SPA*****
Hotel NOSALOWY DWÓR
34-500 ZAKOPANE, ul. Balzera 21d
T. +48 18 2022400
PLAN SYTUACYJNY
DOJAZD & GPS
DOJAZD & GPS
Hotel NOSALOWY DWÓR
34-500 ZAKOPANE, ul. Balzera 21d
GPS Position | N 49.285 E 19.987
PARKING
PARKING
Parking zewnętrzny dla wszystkich Gości Konferencji jest bezpłatny.
DOBA HOTELOWA
DOBA HOTELOWA
Zgodnie ze standardami obowiązującymi w Hotelu NOSALOWY DWÓR***** doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 16:00(CHECK-IN) i kończy o godzinie 11:00 (CHECK-OUT) następnego dnia. Wymeldowanie po godzinie 11.00 w dniu wyjazdu wiąże się z dodatkową opłatą w wysokości najlepszej dostępnej ceny dnia.
Podczas przyjazdu Goście zaproszeni przez Organizatora mogą zostać poproszeni o przedstawienie gwarancji (w formie pre-autoryzacji karty kredytowej lub depozytu w gotówce) na ewentualne zamówienia dodatkowe (np. mini bar, Pay TV, posiłki), które mogą powstać podczas ich pobytu w Hotelu.
REGULAMIN HOTELU
REGULAMIN HOTELU
Wszyscy uczestnicy Imprezy w momencie zameldowania zostaną poproszeni do zapoznania się z Regulaminem Hotelu i potwierdzenia tego faktu swoim podpisem na karcie meldunkowej akceptując jego postanowienia oraz obowiązek przestrzegania zapisanych w nim wymogów.
OŚWIADCZENIE UCZESTNIKA KONFERENCJI
W przypadku stwierdzenia przez Organizatora i/lub innych upoważnionych i współpracujących z nim osób, zniszczeń i szkód wyrządzonych przez UCZESTNIKA w stosunku do innych osób lub uszkodzenia mienia oraz mających miejsce w trakcie pobytu na Konferencji PLASTINVENT’2019 UCZESTNIK zobowiązuje się do niezwłocznego zapłacenia za wszystkie szkody w terminie do 7 dni od daty przedstawienia kosztorysu szkód przez Organizatora. Tym samym potwierdza odpowiedzialność za zniszczenia i szkody dokonane przez siebie.
USŁUGI DODATKOWE (HOTEL)
USŁUGI DODATKOWE
Koszty wszelkich usług dodatkowych typu: mini bar, telefony, usługi pralnicze, SPA, usługi rozrywkowe, rekreacyjne oraz sportowe, indywidualne rachunki gastronomiczne i barowe są pokrywane indywidualnie przez Uczestników Imprezy na zasadach obowiązujących w Hotelu.Podczas przyjazdu Goście zaproszeni przez Organizatora mogą zostać poproszeni o przedstawienie gwarancji (w formie pre-autoryzacji karty kredytowej lub depozytu w gotówce) na ewentualne zamówienia dodatkowe (np. mini bar, Pay TV, posiłki), które mogą powstać podczas ich pobytu w Hotelu.
UWAGA | Organizator nie pokrywa kosztów dodatkowych usług zrealizowanych przez swoich Gości Konferencji.