Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Optymalizacja Procesu Produkcyjnego – Jak i Dlaczego?
Optymalizacja Procesu Produkcyjnego – Jak i Dlaczego?
OPTYMALIZACJA PROCESU PRODUKCYJNEGO - JAK I DLACZEGO?
Streszczenie:
- Wstęp – kilka słów o Nas
- Jakie narzędzia wykorzystywać do optymalizacji procesów?
- Co robią najlepsi, aby optymalizować procesy i osiągać wyniki?
- Zarządzanie a optymalizacja procesów
- „Niewidoczny” klucz do sukcesów Firmy
- Refleksja
- Piotr WRZESZCZ
- Partner / Konsultant
- 4 RESULTS
- 02-844 Warszawa
- Puławska 457
- +48 602 186 027
- piotr.wrzeszcz@4results.pl
BIO
W 4Results odpowiadam za rozwój usług oraz kompetencji w obszarze Doskonalenia Organizacji, kaskady strategii oraz Lean Management i QRM.
Moje działania koncentrują się na kompleksowym wspieraniu Klientów w optymalizacji ich procesów decyzyjnych i operacyjnych. Współpracuję z Klientami na poziomie strategicznym i operacyjnym, przygotowując, wdrażając i nadzorując kompleksowe programy optymalizacyjne oraz analizy biznesowe.
Wspólnie z Zarządami, Liderami, Operatorami i Zespołami projektowymi wypracowuję i wdrażam zmiany oraz rozwijam kadrę wyższą, średnią i podstawową, przysposabiając ludzi do nowej jakości pracy.
Moim oczekiwanym efektem wspólnych działań projektowych, oprócz wysokiego ROI, jest zadowolenie i zaangażowane ludzi w nowe sposoby działania.
Specjalizuję się we wdrożeniach strategicznych programów doskonalenia przedsiębiorstwa w oparciu o biznesowe potrzeby Klienta oraz wymagania konkurencji.
Łącząc bogate doświadczenie z Lean Management, TPM, QRM oraz Visual Management, jak również z pracy i rozwoju ludzi tworzę szyte na miarę rozwiązania doskonalące obszary operacyjne i sprzedażowe.