Polecamy

B2B Giełda Tworzyw Szukaj
Prezentacje RSS

Psychologia decyzji zakupowych – jak klienci podejmują decyzje i jak to wykorzystać w sprzedaży?

Drukuj

Psychologia decyzji zakupowych – jak klienci podejmują decyzje i jak to wykorzystać w sprzedaży?

Dlaczego techniczne specyfikacje często przegrywają z emocjami? Zgłębimy psychologiczne mechanizmy podejmowania decyzji zakupowych w środowisku B2B, odkryjemy, jak działa proces decyzyjny na poziomie jednostki i zespołu, jakie czynniki poznawcze i emocjonalne wpływają na wybór dostawcy oraz jak skutecznie adresować ukryte potrzeby decydentów. Przedstawimy sprawdzone metody budowania przekazu sprzedażowego, który trafia zarówno do racjonalnej, jak i emocjonalnej strony umysłu klienta.

  • Joanna PROCYSZYN
  • Managing Partner CEE - Organizational Development
  • OUTPERFORM
  • 02-566 Warszawa
  • Puławska 2
  • M. +48 600 022 202
  • E. 
Wyświetleń:
Komentarze użytkowników (0)
Plastline

Plastinvent