Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Prezentacje
RSS
Psychologia decyzji zakupowych – jak klienci podejmują decyzje i jak to wykorzystać w sprzedaży?
Psychologia decyzji zakupowych – jak klienci podejmują decyzje i jak to wykorzystać w sprzedaży?
Dlaczego techniczne specyfikacje często przegrywają z emocjami? Zgłębimy psychologiczne mechanizmy podejmowania decyzji zakupowych w środowisku B2B, odkryjemy, jak działa proces decyzyjny na poziomie jednostki i zespołu, jakie czynniki poznawcze i emocjonalne wpływają na wybór dostawcy oraz jak skutecznie adresować ukryte potrzeby decydentów. Przedstawimy sprawdzone metody budowania przekazu sprzedażowego, który trafia zarówno do racjonalnej, jak i emocjonalnej strony umysłu klienta.
- Joanna PROCYSZYN
- Managing Partner CEE - Organizational Development
- OUTPERFORM
- 02-566 Warszawa
- Puławska 2
- M. +48 600 022 202
- E.
Pliki do pobrania
Wyświetleń:
Komentarze użytkowników (0)
Brak dostępu do komentarzy. Zaloguj się aby dodać komentarz