Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Techniczne Aspekty Realizacji Procesu Akceleracji Kontaktów Biznesowych
Techniczne Aspekty Realizacji Procesu Akceleracji Kontaktów Biznesowych
TECHNICZNE ASPEKTY REALIZACJI PROCESU AKCELERACJI KONTAKTÓW BIZNESOWYCH
Speed dating (z ang. „szybkie randki”) – metoda zawierania kontaktów międzyludzkich (pierwotnie o charakterze miłosnym), polegająca na sesjach krótkich rozmów (limitowanych czasowo przez organizatora) i selekcji przez uczestników osób, z którymi chcieliby skontaktować się poza sesją.
Business Speed Dating to innowacyjna formuła szybkich spotkań biznesowych, podczas których nabywcy towarów i usług mają okazję do niezobowiązującego zapoznania się z ofertami i propozycjami różnych dostawców. Podstawowym celem formuły szybkich spotkań jest pozyskanie jak największej liczby potencjalnie przydatnych kontaktów biznesowych, do których można się zwrócić z konkretną potrzebą lub ofertą. Szybkie spotkania biznesowe to pierwszy krok na drodze do długotrwałej i owocnej współpracy.
POWODY DLACZEGO WARTO wziąć udział w Business Speed Datingu.
- NOWE ŹRÓDŁO KONTAKTÓW
- Możliwość poznania potencjalnych partnerów biznesowych (klientów, dostawców)
- Możliwość zaprezentowania swoich rozwiązań, projektów, produktów, usług, zakresu działalności oraz samej firmy przed potencjalnymi klientami
- Możliwość znalezienia dostawców produktów, usług, technologii, itp.
- Forma promocji (reklamy) w odniesieniu własnej osoby, produktu, marki, firmy
- Wzmocnienie wizerunku
- Istotne oszczędności czasowej (wiele nowych kontaktów w ciągu jednej sesji)
- Możliwość zwiększenia zasięgu stron i kanałów w internecie (możliwość zaproszenia do obserwowania, śledzenia, interakcji)
- Możliwość uruchomienia kanałów związanych z marketingiem wirusowym (szeptanym) – INNI OPOWIEDZĄ O TOBIE swoim znajomym, współpracownikom, partnerom biznesowym
- Możliwość znalezienia (uzyskania) wsparcia lub pomocy w poszukiwanym obszarze stanowiących drogę do rozwiązania problemów
- Jacek SZCZERBA
- Prezes Zarządu
- GENPLAST Sp. z o.o.
- 35-328 Rzeszów
- Miodowa 24
- +48 600 301572
- +48 17 8611890