Polecamy

B2B Giełda Tworzyw Szukaj
Prezentacje RSS

Zaplecze Serwisowe – Ważne Czy Mało Istotne?

Drukuj

Zaplecze Serwisowe – Ważne Czy Mało Istotne?

ZAPLECZE SERWISOWE - WAŻNE CZY MAŁO ISTOTNE?

  • W OCZEKIWANIU NA ODPOWIEDŹ PRELEGENTA

Postawienie takiego pytania nosi ze sobą zagłębienie się w wielowątkowość wynikającą z konieczności poznania wymagań jakie są stawiane przed nowoczesnym serwisem. Niejednokrotnie to co wydaje się być tylko serwisowaniem maszyn, urządzeń i wsparcie dla sprzedaży, powinno być ogromie rozwiniętą organizacją skupiającą w sobie:

  • Technologie
  • Zasoby
  • Wiedze
  • Ekspertów
  • Bliskie relacje
  • Elastyczność
  • Odpowiedzialność
  • Rozwój
  • Nowoczesność
  • Wiarygodność

Rozwinięcie tych wszystkich aspektów podczas prelekcji być może pozwoli na poznanie w głębszej perspektywie „zaplecza serwisowego” i ułatwi odpowiedź na pytanie „ważne czy mało istotne”?

  • Piotr SŁUŻALEC
  • Kierownik serwisu |Aftter Sales Department Manager
  • MAPRO POLSKA S.A.
  • 42-202 Częstochowa
  • Legionów 94N
  1. +48 697 332 211
Wyświetleń:
Komentarze użytkowników (0)
Plastline

Plastinvent