Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Prezentacje
RSS
Zaplecze Serwisowe – Ważne Czy Mało Istotne?
Zaplecze Serwisowe – Ważne Czy Mało Istotne?
ZAPLECZE SERWISOWE - WAŻNE CZY MAŁO ISTOTNE?
- W OCZEKIWANIU NA ODPOWIEDŹ PRELEGENTA
Postawienie takiego pytania nosi ze sobą zagłębienie się w wielowątkowość wynikającą z konieczności poznania wymagań jakie są stawiane przed nowoczesnym serwisem. Niejednokrotnie to co wydaje się być tylko serwisowaniem maszyn, urządzeń i wsparcie dla sprzedaży, powinno być ogromie rozwiniętą organizacją skupiającą w sobie:
- Technologie
- Zasoby
- Wiedze
- Ekspertów
- Bliskie relacje
- Elastyczność
- Odpowiedzialność
- Rozwój
- Nowoczesność
- Wiarygodność
Rozwinięcie tych wszystkich aspektów podczas prelekcji być może pozwoli na poznanie w głębszej perspektywie „zaplecza serwisowego” i ułatwi odpowiedź na pytanie „ważne czy mało istotne”?
- Piotr SŁUŻALEC
- Kierownik serwisu |Aftter Sales Department Manager
- MAPRO POLSKA S.A.
- 42-202 Częstochowa
- Legionów 94N
- +48 697 332 211
Wyświetleń:
Komentarze użytkowników (0)
Brak dostępu do komentarzy. Zaloguj się aby dodać komentarz